Bier betalen met een foto

25 04 07 - 15:50



Supermarktketen Vomar introduceert een nieuw kortingsmechanisme: de eerste voordeelbon op TV. Vomar wil klanten hiermee op een originele manier tegemoet komen in deze dure tijden. In Vomar-spots verschijnt een 'interactieve voordeelbon'. De bedoeling is dat kijkers met hun (digitale) camera een foto maken van de bon die op het scherm verschijnt. De interactieve voordeelbon verschijnt niet alleen op TV, maar zal ook in 'levende lijve' opduiken. In de drie weken dat de campagne loopt, rijden vrachtwagens bedrukt met de enorme voordeelbonnen door het land. Zo krijgen mensen die te laat met hun camera bij de televisie waren ook de kans van het spectaculaire Vomar voordeel gebruik te maken.
Wie zijn of haar foto bij Vomar laat zien, krijgt een flinke korting. Deze week op een kratje bier.
Ook voor de weken daarna staan flinke kortingen in de planning. Helaas blijven die - uit concurrentieoverweging- nog even geheim.

vier reacties

V@nM@n

Hier zit niet eens een volmar in de buurt…

V@nM@n (E-mail ) - 25-04-’07 22:45
Leibele

Als een bedrijf alleen bezitters van een digitale (of gewone) de kans biedt te kunnen profiteren van een voordeelbon en anderen uitsluit maakt zich schuldig aan discriminatie.

Leibele (E-mail ) (URL) - 26-04-’07 13:08
jan

Ik hoop toch dat een beetje creatieve fotograaf z’n energie beter gebruikt

jan (URL) - 27-04-’07 15:48
petje

vind het een top aktie! weg uit het grijze segment. GA ZO DOOR VOMAR!!!!

petje - 28-04-’07 11:53


(optioneel veld)
(optioneel veld)

Reactiemoderatie staat aan op deze site. Dit betekent dat je reactie niet zichtbaar zal zijn, tot deze is goedgekeurd door een beheerder.

Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.