Mijn probleem?
06 10 05 - 11:38
Alle studenten van de Universiteit Utrecht krijgen een SOLIS-mailaccount waarop de UU met ons pleegt te communiceren. Hoewel je wellicht al tig mailadressen in gebruik hebt, moet je ook aan die SOLIS-account geloven omdat je anders belangrijke berichten mist. Maar gebruiken doen veel mensen hem eigenlijk niet. Ik ook niet. Ik heb er een redirect op zitten naar één van mijn andere mailadressen en kijk er verder eigenlijk nooit naar om.
Tot ik vandaag een mailtje kreeg van de postmaster van HetNet dat ik van mijn SOLIS-account een mailtje schijn te hebben verstuurd aan iemand bij HetNet waarin zich een virus bevond en dat derhalve geweigerd was. Even bellen met de helpdesk dan maar. En dan gebeurt er iets raars. Hoewel ik echt denk dat ik niet het probleem heb maar zij op hun server en dat het alleen maar aardig van mij is dat ik dat even kom melden wordt er gedaan alsof ZIJ hulp bieden aan MIJ. Ik heb nu ook een call-nummer uitgereikt gekregen zodat ik kan traceren hoe het er met mijn probleem voor staat. Ik zei nog dat ik dat niet hoefde maar dat hielp niet. Hoezo bureaucratie....?
vier reacties
Correct toch, iedereen krijgt een nummertje, ITIL noemen ze dat….
V@nM@n (URL) - 06-10-’05 21:02Ik werd uiteraard nieuwsgierig naar Solis en ging dus maar eens googelen.Kwam ik bij een Zwitserse fabrikant van keuken en beauty en meer van dat soort produkten.De uni gebruikt dus een al bestaande naam.Maar om even bij het onderwerp te blijven,anti virus scanners geven ook wel eens per abuis een virus aan.
Leibele (URL) - 07-10-’05 10:42
Waarschijnlijk staat dat gewoon zo in de regels en regels MOETEN worden gevolgd toch?
Chantal (E-mail ) (URL) - 06-10-’05 11:58