Laat je niet neppen door Casema
25 06 05 - 09:52
Helpdesk Casema met Olivier... 'Helpdesk' dat klinkt bemoedigend.. Olivier.. Waar doet me dat aan denken?? Moet je horen Olivier mijn probleem is dat ik afgesloten ben omdat er een oude rekening van april nog niet betaald zou zijn. Ik heb daar geen aanmaningen of herinneringen voor gekregen want mei is gewoon betaald. Ik heb zo'n super (als een slak zo snel) abonnement van 69,95 euro per maand dus ik heb dinsdag 2 x 70 euro plus 'onder protest' 29 euro boete overgemaakt. Het is nu donderdagavond ik heb vanavond internet nodig. Dat kunt u wel vergeten klonk Olivier hooghartig. Waarschijnlijk bent u volgende week maandag weer eens aan de beurt... Hoor eens hier Olivier men had men verzekerd als ik het openstaande bedrag plus boete diezelfde avond nog over zou maken en het bewijs zou faxen dan zou ik vrijdag weer internet hebben. Heer Olivier klonk wederom hooghartig, alsof hij de troeven in handen zou hebben. Ik was volkomen afhankelijk van hem. Dat liet hij wel merken. Als Casema zo klantvriendelijk is dat men mij eerst boete laat betalen om mij vervolgens dan nog zes dagen te laten boeten voordat ik weer aangesloten wordt, dan wil ik bij deze mijn abonnement opzeggen. Dat kan mijnheer zei Olivier triomfantelijk in 2006. Want uw abo is in mei stilzwijgend verlengd met een jaar. Mijn fax ging bij deze duidelijk weer onder op het stapeltje.
Wat nazoeken via Google leert mij dat hele volksstammen zich genept voelen door Casema omdat Casema in het geniep de opzegtermijn van een maand verlengd heeft met een jaar. Hier zou een mailtje over gestuurd zijn maar ik heb geen mail bij Casema, dus ik heb dat nooit ontvangen.
Het advies aan alle internet gebruikers is dan ook: 1/ Sluit nooit een abo af bij Casema/Wannadoo kabel want je zit er jaren aan vast. 2/ Als je een abo hebt zeg het dan vandaag nog op want over een jaar ben je er pas echt van af. 3/ Sluit nooit een duur (snel) abo af want de snelheid is lager dan van een gemiddeld ADSL abonnement 4/ Mijdt Casema want je wordt genept waar je bij staat. En nu weet ik ineens weer waar de naam Olivier me aan deed denken. Er is eens een tijd een 'meester oplichter' aan het werk geweest onder de naam Heer Olivier. Het is me ineens weer duidelijk!!
(vergelijkingen berusten op louter toeval)
negen reacties
tenenkrommend dit soort praktijken
GeeSpot (URL) - 25-06-’05 12:06Dit lijkt me een typisch gevalletje consumentenbond. Ik zou ze maandag gelijk even bellen!
Amiek (URL) - 25-06-’05 17:48Het is een verrotte wereld, en je kan er niks tegen doen, schande.
Renesmurf (URL) - 25-06-’05 23:01Hans, het komt op mij een beetje kinderachtig over om je frustratie ten aanzien van een groot bedrijf op een enkele medewerker te richten. En Casema genereert al jaren slechte publiciteit. Hoe komt het dat je daar klant bent? En verder, ‘ontspan je’, het is niet het einde van de wereld.
Fausto (URL) - 26-06-’05 12:23@Fausto, je treft weleens helpdeskmedewerkers die je echt willen helpen en dat ook doen en zoals ik ervaarde een arrogante helpdeskmedewerkerker die je zogenaamd correct het bos in stuurt. Hij had waarschijnlijk de speelruimte om ervoor te zorgen dat ik al dan niet vrijdag weer internet had. Dus logisch dat ik me op hem richt. Maar de eigenlijke reden dat ik hem noem is omdat zijn naam zo’n grappige associatie gaf met ‘Heer Olivier’. Ik wist niet dat Casema zo slecht was. Waarom heb je me niet eerder gewaarschuwd
Hans (URL) - 26-06-’05 12:58Ronduit Bruut natuurlijk hoe je behandeld bent dat meen ik serieus maar als je alle sites erop na leest van providers (ik moet zeggen dat ik dat niet bij allen gedaan heb) maar daar kun je vinden dat je abbo altijd stilwzwijgend verlengt voor een jaar wordt als je niet vante voren heb opgezegd. En dat vind ik pas *** vooral dat het direct voor een jaar is. Maar helaas is dat waar je met de alg. voorwaarden ooit voor teken. Terwijl ik vind dat je toch echt op moet kunnen zeggen nadat je basistermijn is verstreken.
sab (URL) - 26-06-’05 21:21
Zoals ik al op het vorige stukkie reageerde:Ondernemers-Diktatuur.
Leibele (URL) - 25-06-’05 11:35